Eilisen tunteenvuodatuksen vastapainoksi tänään pulpahdetaan vähän pinnallisempaan aiheeseen...
 

Kaikkea sitä kirpparilta löytää: tässä mun tämänhetkiset lempparilaukut! (Lupaan että yritän pitää nämä materia/vaatepostaukset kirpparipainotteisina! Kaiken ei tarvitse olla uutuudenkiiltävää ja kallista.)

Aloitetaan tylsästi. :D Musta, pieni peruslaukku semmoisia perusiltoja varten. Radiokirpparilta viime kesänä, taisi maksaa kolme euroa.

Tätä minun mukana näkeekin jo paljon useammin! Aivan ihana pieni ja pirtsakka oranssi laukku. Viime kesän/syksyn löytöjä Bonuskirppikseltä, hintaa oli viiden euron verran.

Tämä on niin ihana! Tuommoinen rento ja sarjakuvatyylinen. :) Tämän hintaa en muista, mutten koskaan ole ostanut yli 5€ hintaista laukkua, joten jotain alle vitosen pulitin. Löydetty Radiokirppikseltä.

Ja VIELÄ ihanampi sarjistyylinen laukku! Vitosella Radiokirppikseltä, rakastuin ensisilmäyksellä. Tuonne mahtuu mukaan koko mun omaisuus kun lähden maailmalle seikkailemaan...

Vähän naisellisempi laukku... Aivan ihanan värinen ja ennenkaikkea tilava laukkunen! Maksoi kolme euroa, tämäkin (yllätys yllätys) Radiokirppikseltä.

Sitten lopuksi mun tämänhetkinen lemppari! Oltiin äipän ja mun entisen uskonnon/historianopen kanssa kirpparikierroksella ja äiti osti mulle tämän:

Se on niin ihanan pirteän värinen! Tuo laukku on kuin tehty mua varten... :)

Laitoin siihen koristeeksi H&M:ltä ostamani kukkasen, vähän vielä lisää väriä ja kesäfiilistä tohon rohjakkeeseen. :D

...Wau oonko mä nyt oikein tyttömäinen tyttö kun kerroin tavaroistani blogissani? :D (Lyökää mua siinä vaiheessa kun alan täällä pohtimaan, mikä meikkivalmistaja on parempi kuin toinen.) Toisaalta, kuten Heidikin sanoi, tää on kivaa vastapainoa perinteisille muotiblogeille, kun joku kertoo mitä kirpputorilta on löytynyt...

...Mutta SILTI!